johanssonssandra

Mamma - Dotter - Syster - Vän

Imorgon (idag) är en annan dag!

Allmänt, Barn, Bebis Promenad, Sofiero, Sömn, vänner Permalink0
Så är det verkligen.
Efter regn kommer solsken... bla bla, ni vet allt det där! :)
 
Idag vaknade jag av sambons klocka 06.30. Smått förvånad över att ha sovit hela natten tittade jag till lillan, som snarkade högljutt. Happ, somnar väl om då. Vaknade 08 av en sötnöt som krafsade som en liten hund på sängen. Upp och hoppa mamma ;)
Tänk vad en natt med bra sömn kan göra, mycket gladare bebis och mamma idag. Galet hur beroende man (i alla fall jag) är av sömn för att må riktigt bra.
 
Behövde luft efter gårdagens innesittande så det blev en promenad till och från Sofiero med Eva, fika och babbel gjorde denna tisdagen riktigt bra!
I övrigt har dagen bestått  av att jaga röjar-Ralf. Jäklar vilket tempo kiddon håller! Tittar man bort en sekund är hon någon annanstans. Vad hände med lileputt som bara sov och snuttade? Men en kul ålder är det, utan tvekan!
 
Vår dag i bilder:
 
 
Haha ja, ni ser rätt. På bild fyra har hon alltså fastnad mellan soffan och soffbordet.. och jag var tvungen att ta en bild och skratta klart innan jag hjälpte henne ;)
Till top