johanssonssandra

Mamma - Dotter - Syster - Vän

Ergobaby FTW!

Allmänt, Barn Bärsele, Ergobaby, Fredag Permalink0
Så var det fredag igen! Fredag betyder oftast en dag full av rutiner för mig och E.
Frukost, städning, förmiddagsvila, lunch, promenad, eftermiddagsvila och sedan middag och babysim. Så ser även denna dagen ut. E ligger just nu och sover gott efter dammsugning och golvtorkning. 
 
Visst är det lustigt, när hon var mini-bebis älskade hon dammsugaren och jag brukade få sätta igång och lägga den bredvid henne för att hon skulle sova på dagen. Så här:
 
 
 
Någonstans på vägen blev hon dock jätterädd för dammsugaren och jag tackar nån lycklig stjärna för att jag köpte en bärsele när hon var pluttig. Användes inte så mycket när hon var just pluttig men nu älskar både hon och jag den. å nöjd med valet av Ergobaby också eftersom min kära rygg gärna bråkar om jag bär fel eller belastar konstigt. Nu kan jag utan problem städa med henne på magen och ändå kunna räta på mig efteråt ;)
 
Här är vi idag: (japp, hyfsat nyvaken och osminkad mamma men det får ni leva med ;))
 
 
 
 
 
Till top